انواع بسته بندی پاک پستی حباب دار و نایلون مشکی

بخش عمده ای از تولیدات ما مربوط به تولید انواع پاکت نامه های پستی است. در حال حاضر ، دو دسته بزرگ پاکت پستی برای ارسال نامه ها تولید و نمایش داده می شود. کیسه های حبابی با یک لایه پلاستیکی حباب داخلی و یک کیسه نایلون سیاه با یک لایه داخلی نایلون سیاه که شامل می شود.


انواع پاک پستی حبابی = این پاکت ها دارای یک لایه پلاستیک حباب دار در داخل هستند. این پاکت ها در بسته های 50 تایی وجود دارد ، به غیر از اندازه A3 ، که در بسته های 25 تایی است.


پاکت حباب دار 120 با ابعاد = 120 * 232


پاکت حباب دار A5 با ابعاد = 175 * 250


پاکت حباب دار A4 با ابعاد = 239 * 324


پاکت حباب دار A3 با ابعاد = 275 * 355

برای مشاهده قیمت به قیمت جعبه مراجعه کنید

اندازه و ارسال محموله های حساس

این محصولات 6 سایز مختلف دارند و در 6 سایز تولید می شوند که همانطور که گفته شد در داخل آنها یک لایه نایلون ضد آب و پلاستیک ضد آب حباب دار وجود دارد. این شامل الزامات پستی برای ارسال اسناد مهم مانند شناسنامه ، اسناد کار و گذرنامه ، اسناد دادگاه مانند تصمیمات توافقی با رضایت و حتی فروشگاه های آنلاین برای ارسال کالاهای حساس دیجیتالی مانند سوکت ها و واحدهای پخش کننده USB MP3 است. و یا مواد غذایی مانند ارسال قهوه ترک به سراسر کشور و … از بسته بندی حباب دار و البته صندوق های پستی مقوایی استفاده کنید. در حقیقت ، بسته بندی حبابدار بهترین و ایمن ترین روش برای ارسال موارد ظریف است زیرا در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است.


پاکت های پستی برای مردم قابل استفاده می باشد. و سایر سازمان ها و فروشگاه ها ازآن بهره می برند. در پاکت های پستی اسم و آدرس فرستنده و گیرنده موجود است. به همین سبب به پاکت های پستی ،پاکت های آدرس دار هم گفته میشود.

کارتن سازی