خرابی های رایج تلویزیون الجی

بروز خرابی در پنل تلویزیون الجی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل، رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های ال جی است که تعمیر تلویزیون ال جی را ضروری می سازد.

اگر شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از تلویزیون‌های ال جی هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ال جی انجام می پذیرد. از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی بود.

تعمیر تلویزیون ال جی با کمترین هزینه

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تی وی مانیتور، امکان اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیر تلویزیون در محل انجام می‌پذیرد.تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل تلویزیون، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

جهت استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در محل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت مرکز تی وی مانیتور با ما تماس بگیرید. کارشناسان «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت را آغاز می‌کنند.

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی

به تبع فراوانی اشکالاتی که در تلویزیون‌های ال جی ایجاد می‌شود خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی بسیار گسترده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون ها ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر تلویزیون را ضروری می سازد.

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال جی، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال جی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون ال جی است.

در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه‌‌‌جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.) در هر حال تشخیص امکان یا عدم امکان تعمیر تلویزیون ال جی، نیاز به بررسی کارشناسانه دستگاه و تست دقیق عملکرد آن دارد. تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون در منزل

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی ، خدمات تخصصی تعمیر ، ترمیم و فروش تلویزیون ال جی را به کاربران این محصول ارائه می نماید. تلویزیون های ال جی از جمله محصولات پرطرفدار در کشورمان هستند. دلیل این امر را می توان کیفیت تلویزیون های تولید شده توسط این کمپانی و طراحی منحصربه فرد این تلویزیون ها دانست. در بخش فروشِ تلویزیون ال جی آرشیوی جامع از جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی وجود دارد. کادر فروش تلویزیون ال جی در تلاش است تا طیف وسیعی از جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش در دسترس شما قرار دهد.

تعمیرات انواع تلویزیون ال جی

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی منحصر به مدل، اشکال و نوعی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدلهای تلویزیون را پشتیبانی می کند. برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ارائه می گردد عبارت است از:

تعمیرات تلویزیون LED ال جی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

تعمیرات تلویزیون LCD ال جی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون OLED ال جی

کاربران تلویزیون های اولد ال جی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

خدمات مرکز تعمیر تلویزیون ال جی

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون LG است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون ال جی» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر تلویزیون ال جی چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان زبده و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار انجام می‌پذیرند. جهت کسب رضایت و آسایش‌خاطر کاربران کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تلویزیون الجی

تعمیر مین‌برد تلویزیون ال جی

مین برد تلویزیون همانند سیستم عصبی انسان تمامی پردازش ها را به بخش های مختلف منتقل می کند. هنگامی که دستگاه روشن می شود اولین قطعه ای که اطلاعات را دریافت و به بخش های مربوطه ارسال می کند مین برد است. مین برد تا حدودی همانند مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر عمل می کند با این تفاوت که میزان پردازش های آن به مراتب کمتر از مادربرد لپ تاپ است.

در هر صورت، تمامی بخش های صدا و تصویر تلویزیون با مین برد در ارتباط بوده و تنها در صورت سالم بودن آن می توانند نیازهای کاربران را برآورده کنند. اگر مین برد دچار مشکل شود، تلویزیون با مشکلاتی مواجه می شود که لازم است در اسرع وقت برای تعمیر تلویزیون ال جی اقدام کنید. خرابی مین برد معمولاً با نشانه هایی نظیر روشن نشدن تلویزیون، خاموش شدن ناگهانی، قطع شدن صدا و قطع و وصل شدن تصویر همراه است.


تعمیر فلت تلویزیون الجی

یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیر فلت است. فلت رابط گرافیکی است و تصاویر پردازش شده از مین برد را به پنل منتقل می کند. فلت اغلب به دلیل آب خوردگی تلویزیون دچار مشکل می شود. البته گاهی نیز ممکن است نوسان برق یا ضربه خوردن تلویزیون نیز خرابی فلت را به همراه داشته باشد. فلت در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارد.

خرابی فلت معمولاً با اتصالی پین‌های آن همراه است که در نهایت سبب ایجاد خرابی در نقطه اتصال فلت به برد می‌شود. در صورتی که خرابی فلت شامل اتصالی در پین ها باشد امکان تعمیر تلویزیون ال جی وجود دارد اما اگر خرابی به خود فلت سرایت کند و باعث سوختن آن شود در این صورت باید فلت تعویض شود.


تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بک لایت ها منبعی است که تولید نور را برای نمایش تصویر به عهده دارد. یک بک لایت از صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلمینیومی تشکیل شده است. نوارهای مسی یا آلمینیومی که زیر لامپ ها قرار دارند وظیفه خنک نگاه داشتن لامپ ها را دارند. خرابی بک لایت کی از ایرادات شایع در تلویزیون ها ی ال سی دی و ال ای دی است، لذا آشنایی با این قطعه و خرابی های آن لازم و ضروری است.


خرابی بک لایت به دلیل فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت است؛ در این شرایط نور بک لایت تلویزیون بعد از مدتی مثلا نیم ساعت قطع می شود و لازم است تعمیر یا تعویض شود. برای تعمیر با کیفیت، تست قطعات و کنترل کارکرد هر یک از قطعات مرتبط با این قطعه اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که خرابی این قطعه تداوم یابد موجب بروز مشکلات جدی در پنل و حتی سایر بخش های تلویزیون خواهد شد. لازم است با علائم خرابی بک لایت آشنا شوید، تا در صورت بروز مشکل به سرعت با نمایندگی تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید. کارشناسان اطلاعات لازم را در خصوص تعمیر یا تعویض بک لایت تلویزیون و قیمت تعویض بک لایت تلویزیون ال جی به شما خواهند داد.


پس از روشن شدن تلویزیون، لوگوی برند چند ثانیه ای به نمایش در می آید و سپس، صفحه تاریک می شود.

نور در بخشی از تصویر کمتر بوده و بخشی از صفحه کاملا تاریک است.

نور بخشی از تصویر، پشت سرهم خاموش و روشن می شود.

بعد از روشن شدن تلویزیون، به فاصله ی چند دقیقیه ، صفحه تاریک شده و تنها صدا پخش می شود.

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون ال جی

همان گونه که اشاره نمودیم خرابی بک لایت در صورتی که به درستی مورد تعمیر قرار نگیرد خرابی پنل و ال سی دی را در پی خواهد داشت. خرابی های پنل ال سی دی میباشند در شکل های متفاوتی خود را نشان میدهند. ظاهر شدن خطوط افقی اضافی در تصویر ، اختلال در تصاویر و به هم ریختگی آن ، تاریک و تیره نشان دادن تصویر و… که در این مورد هم معمولا چاره ای جز تعویض پنل ال سی دی وجود ندارد. مشکل چهارم اما شامل به هم ریختگی رنگ ها مییباشد،گاهی ممکن است رنگ های غیر عادی به نمایش گذاشته شود،که این مشکل به ابتدایی ترین لایه ی پنل باز میگردد و در این مورد هم هیچ چاره ای جز تعویض پنل ال سی دی وجود ندارد.


سوختگی پیکسل ها مشکل بعدی است که در این حالت پیکسل ها به حالت خاموش در می ایند و به آن ها پیکسل سوخته گفته میشود. مشکل دیگری که راه چاره ای جز تعویض پنل تلویزیون باقی نمی گذارد، شکستگی های پنل است که ممکن است در اثر ضربه ایجاد شود. در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی ال جی آسیب پذیرترین قطعه ی دستگاه در بیرونی ترین نقطه قرار گرفته است و در صورت بروز آسیب هایی که ذکر کردیم ناچار به تعویض ال سی دی تلویزیون ال جی خواهیم بود. اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و می خواهید از قیمت تعویض پنل تلویزیون ال جی و تعمیر پنل تلویزیون ال جی مطلع شوید می توانید مقالات مربوط به موارد نامبرده را مطالعه نمایید.

تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی

راه‌های تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در بخش «تماس با ما» درج گردیده است. توصیه می‌شود در زمان تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان درمیان بگذارید و تا حضور کارشناس شکیبایی به خرج داده و از دستکاری تلویزیون خودداری نمایید.


همانگونه که در بخش تماس با ما مشاهده خواهید کرد، مرکز تعمیر تلویزیون ال جی، برخوردار از پنج شعبه در سطح شهر تهران است. قرارگیری این شعب در مناطق مختلف سبب گشته تا کاربران با نزدیکترین مرکز به محل سکونت، کار و… تماس بگیرند و خدمات مورد نیاز جهت تعمیر تلویزیون ال جی را در کوتاهترین زمان دریافت نمایند.


(توجه: برای ورود ه صفحه نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون در تهران به ادرس https://service-lg.ir مراجعه کنید . توجه داشته باشید این نمایندگی با اعزام کارشناس در محل و انتقال دستگاه به مرکز تعمیر رایگان می باشد ).


تعمیر فلت تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران، تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه‌های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی شده است.